donderdag 15 juli 2010

Hoe kan ik in Windows 7 een RUNDLL-foutmelding verhelpen?

Dennis Gandasoebrata02 jun. 2010 10:12Bron: Compuer!Totaal
Helpdesk: RUNDLL-foutmelding
Vraag van een lezer: Tijdens het opstarten van mijn pc krijg ik de volgende melding: “RUNDLL Er is een fout opgetreden tijdens het laden van: C:\Progra~1\mywebs~1\bar\1.bin\m3plugin.dll. Kan opgegeven module niet vinden.’’ Ik werk metWindows XP Pro en SP3. Ik kan dit schermpje wel weg klikken en mijn computer gebruiken, maar wil toch graag weten welke gevolgen dit kan hebben.
Ons antwoord: Waarschijnlijk hebt u een programma geïnstalleerd dat niet volledig is verwijderd. Zorg ervoor dat het bestand niet meer wordt geladen. Kies Start / Uitvoeren. Typ Msconfig en klik op OK. Op het tabblad Opstarten zoekt u de vermelding. Haal het vinkje weg naast dit opstartitem en verlaat MSConfig. Start Windows XP opnieuw op. Het item wordt niet meer geladen. Controleer voor de zekerheid op virussen en spyware en voer een grondige scan uit, zodat u zeker weet dat uw computer schoon blijft.











Met MSConfig kunt u opstart-items uitschakelen.
Stel ook uw vraag
Vragen, opmerkingen, reacties, tips of kritiek? Mail naar helpdesk@computertotaal.nl. Stuur geen bijlage mee, maar tik uw vraag of opmerking in het e-mailbericht zelf. Alle bijlagen worden namelijk automatisch verwijderd. Op deze manier beschermen we onze mailserver tegen virussen. Vermeld verder altijd welk besturingssysteem u gebruikt. Anders kunnen we uw probleem niet oplossen. Wordt uw vraag niet beantwoord? Natuurlijk kunt u met uw vragen ook terecht op ons forum, waar andere lezers u de helpende hand reiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten